Select Page

V tem tednu smo v 8. razredu pri matematiki začeli z obravnavo snovi o krogu in delih kroga. Tokrat je ura matematike potekala nekoliko drugače, saj smo učilnico zamenjali za telovadnico. Nekaj pojmov učenci poznajo že iz nižjih razredov, zato smo najprej ponovili kar so se že naučili. Najprej so morali že znane pojme o krožnici iz enega konca prenesti na drug konec telovadnice in položiti na pravo mesto, na sliki krožnice. In tekmovanje se je začelo. Vse skupine so prvi del opravile z odliko – bravo učenci in bravo učitelji! Nato so dobili različne pripomočke in so morali več krogom izmeriti obseg ter premer oziroma polmer. Iz teh podatkov so izpeljali obrazec za obseg kroga. V zadnjem delu pa so dobili izziv. Žal nas je šolski zvonec spomnil, da je konec ure, zato smo naslednji dan nadaljevali z nalogami. Z medsebojnim sodelovanjem je morala vsaka skupina rešiti zahtevno nalogo, s pomočjo katere smo preverili ali znajo uporabiti obrazec, za reševanje pa so morali tudi logično razmišljati. Rešitev so povedali učiteljici – pravilna jim je prinesla nagrado, napačna pa kazenske mete na koš. Ko so prišli do prvega zadetka, so lahko ponovno začeli z reševanjem naloge. Po uspešno opravljenem tudi zadnjem delu, so nato reševali naloge različnih zahtevnosti. Škoda, da se na sliki ne more »poslušati« kakšna tišina je nastala ob reševanju. Učenci so od teh dveh ur odšli z nasmehom na obrazu, učiteljica pa tudi. Očitno bo potrebno večkrat zamenjati učilnico za kakšen drug prostor.

(Skupno 117 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost