Select Page

Učenci 2. razreda so že od začetka šolskega leta šteli šolske dneve. Dogovorili smo se, da bomo 100. dan obeležili na prav poseben način.

Učenci so na ta dan v šolo prišli s prav posebnimi majčkami, ki so obeleževale stoti dan v šoli. Doma so izdelali različne plakate na temo števila 100: plakat s stotimi nalepkami košarkarjev, plakat s stotimi snežinkami, slika s stotimi snežinkami – testeninami, z bučnimi semeni, … Nekateri so prinesli zbirko stotih predmetov, poslikan cvetlični lonček s stotimi pikicami, število 100 sestavljanko, …

Po pravi modni reviji, kjer smo se morali pokazati tudi drugim razredom, so v učilnici sledile dejavnosti, s katerimi smo razvijali časovne, količinske, številske predstave, krepili finomotoriko, pozornost, tudi sodelovanje, pomoč sošolcem.

Napisali smo 100 besed, različnih seveda. Če želite preveriti, jih lahko vidite na panoju pred učilnico. V duhu valentinovega praznika smo naredili drevo, na katerem raste 100 lepih misli, ki so jih učenci sami napisali.  Izdelati so morali svoj stotiček, poiskati 100 sladkarij (na učnem listu, ne pravih), narisati 100 različnih predmetov. Pomerili so se tudi v hitrostnem pisanju in v času 100 sekund čim večkrat napisali svoje ime.
Preizkusili so se tudi v gradnji iz stotih različnih stvari. Seveda smo ob vsem tem poskrbeli tudi za gibanje. Učenci so morali ob prehodu na drugo dejavnost vedno odigrati/skakati ristanc, ki je bil opremljen z deseticami do 100, in jih pri tem glasno izgovarjati. Kot pa se vsako praznovanje spodobi, smo se tudi mi posladkali s čokoladnimi kolački, seveda okrašenimi s številko 100, ki jih sta jih za to priložnost za nas pripravili sošolka Zala in njena mamica.

V tem šolskem letu so se drugošolci res trudili in pridno delali. Torej je bil naš 100. dan dan, ki ga je bilo vredno praznovati. In najboljše je bilo, da so učenci mislili, da se samo igrajo.:)

Zapisala in fotografirala: Katarina Vrhovec, prof.

(Skupno 77 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost