Select Page

Druženje s pohodniki novomeškega planinskega društva je potekalo po predvidenem planu. Odhod  ob 6.30 iz Žužemberka in ob 7.00 iz Novega mesta. Vožnja na relaciji Nm – Dobruška vas ( Tu so vstopili planinci s Škocjana.) – Krško – Zidani most – Rimske Toplice, kamor smo prispeli ob 8.30 uri. Začetek hoje ob 8.45 uri. Sledila je hoja na na relaciji Rimske Toplice – mimo cerkvice v Ogečih – domačije pri  Izeru –Lovske koče do Koče na Kopitniku ( kratek postanek ). Pot smo nadaljevali na vrh Kopitnika . Vodniki smo za zadnje korake  do vrha ob jeklenicah vse mlajše otroke opremili s čeladami , pasovi in samovarovalnim kompletom. Tako smo jih varno pripeljali na vrh. Sledil je povratek do koče. Tu smo imeli daljši postanek za oddih, druženje in zasluženo malico. Sestopili smo deloma po isti poti, večina pa po desni varianti nazaj v Rimske Toplice. Med potjo smo spoznavali pomladansko cvetje in najbolj občudovali Blagajev volčin. Med vožnjo so udeleženci dobili izčrpne informacije o krajih, mimo katerih smo se peljali. Na povratku smo vožnjo popestrili z zanimivim kvizom.  Druženje je bilo prijetno, tura dovolj zahtevna, da je vsem udeležencem dala zadovoljstvo ob osvojitvi vrha. Prav gotovo se bomo udeleževali še takih skupnih pohodov, ki jih organizira  Mladinski  odsek PD Krka Novo mesto.

Irena Platiše

(Skupno 26 obiskov, današnjih obiskov 1)