Select Page

Ni zadetkov

Iskane strani ni mogoče najti. Poskusite z drugačnimi iskalnim nizom ali uporabite navigacijske menije.

Napovednik:

IZBIRNI PREDMET RAČUNALNIŠTVA

                            

IZBIRNI PREDMETI RAČUNALNIŠTVA NA OŠ ŽUŽEMBERK

Učiteljica izbirnih predmetov: ga. Helena Smrke

(učiteljica izbirnih predmetov, RAČUNALNIČARKA  ORGANIZATORICA INFORMACIJSKIH DEJAVNOSTI na šoli)

UBE – UREJANJE BESEDIL 7. razred ( 1 ura / teden = 35 ur / šolsko leto )

MME – MULTIMEDIJA 8. razred ( 1 ura / teden = 35 ur / šolsko leto )

ROM – RAČUNALNIŠKA OMREŽJA 9. razred ( 1 ura / teden = 33 ur / šolsko leto )

Spoštovani učenci, starši!

Zakaj se odločiti za izbirne predmete računalništva v zadnji triadi OŠ?

( UBE – 7. razred, MME – 8. razred, ROM – 9. razred ) 

ker je to korak k informacijski pismenosti …(poznavanje osnov računalništva, interneta, elektronske pošte,urejevalnika besedil, predstavitev oz. prezentacij, izdelave spletne strani, obdelava fotografij, videa, zvoka, animacij, … itd.)

      ker je v vseh srednjih šolah to znanje nujno potrebno …

      ker se učenci naučijo “timskega” dela (delo v skupini, prilagajanje potrebam skupine, …

      ker vsak učenec dela s svojim računalnikom pod nadzorom mentorja …

      in še bi lahko naštevali …

Informacijska pismenost je danes zelo iskana, velikokrat omenjena in za nadaljni razvoj zelo pomembna zadeva. Mnogi učenci si mogoče predstavljajo, da že z obvladovanjem igric poznajo vso potrebno računalniško znanje… pa seveda ni tako!

Zakaj bi za pridobivanje osnovnega računalniškega znanja kasneje v življenju plačevali velike vsote denarja, če pa se lahko učenci pravočasno odločijo za izbirne predmete računalništva …

Predlagam, da učenec obiskuje izbirne predmete računalništva skozi vsa tri leta zaporedoma (torej v 7. razredu UBE, v 8. razredu MME in v 9. razredu ROM.

DSC 06621

 

V preteklih letih so učenci pri izbirnem predmetu računalniška omrežja izdelali spletne strani, ki si jih lahko ogledate na naslednjih povezavah:

PSI      VOJNE   C++    DNK ,BOBRI    STARI EGIPT 

 

varni internet

V šolskem letu 2013/14 je varna raba interneta prednostna naloga na področju računalništva. Vse pogosteje se mladi srečujejo z nevarnostmi na internetu. Na spletni strani https://www.varniinternet.si/ poiščite dobre nasvete na to temo.

 

SVETOVALNA SLUŽBA

<!–[if !mso]> <! st1\:*{behavior:url(#ieooui) } –>

Kako pokazati otrokom, da jih imate radi:
Sprejmite jih takšne, kot so.
Postavite meje, da se bodo počutili varne.
Predlagajte jim ustreznejše vedenje, ko se vedejo neprimerno.
Pogovarjajte se o njihovih sanjah in strahovih.
Opazite, ko so odsotni.
Pojdite na njihove tekme, koncerte, igre, dogodke.

 

Šolska svetovalna služba pomaga otrokom, staršem in drugim pedagoškim delavcem pri različnih razvojnih, vzgojnih, psihosocialnih in drugih vprašanjih. Če bi potrebovali nasvet, pogovor ali samo želite, da vam nekdo prisluhne… se oglasite v šolski svetovalni službi, kjer vam bo na voljo interdisciplinarni tim v postavi socialne delavke, go. Marjete Zupančič in psihologinje, gdč. Anje Gruden.
Kje naju lahko najdete?
Do pisarne šolske svetovalne službe pridete, če v prvem nadstropju ob knjižnici zavijete desno mimo zbornice in nato nadaljujete do konca hodnika. Vrata na levi strani od tajništva so tista prava.
Kdaj nas lahko najdete?
Na razpolago sva vam vsak dan v delovnem času in v času skupnih popoldanskih govorilnih ur osebno ali na tel. št. 07 30 87 015.
Delovni čas:

ga. Marjeta Zupančič

Ponedeljek

Torek

Sreda

Četrtek

Petek

7.00-11.00

10.30-14.30

7.00-11.00

10.30-14.30

7.00-11.00

 

ga. Petra Regent

 

Ponedeljek

Torek

Sreda

Petek

7.00-11.00


7.00 – 15.00

7.00-15.00

 

Razdelitev delovnih področij:

ga. Marjeta Zupančič:

–         Centralna šola Žužemberk: 1., 2., 3., 4., 5.a, 6.a, 6. b   in 9.b razred,

–         vpis šolskih novincev,

–         učenci z dodatno strokovno pomočjo,

–         poklicna orientacija 9.r,

–         nacionalno preverjanje znanja,

–         solidarnostne akcije,

–         zbiralne akcije papirja.

 

ga. Petra Regent:

–         PŠ Ajdovec, PŠ Dvor, PŠ Šmihel in 5. B, 7. A in 7. B, 8. in 9. A razredi centralne šole Žužemberk

–        individualna psihološka obravnava

–         delna zunanja diferenciacija (nivojski pouk in heterogene skupine),

–         poklicna orientacija 8.r.

–         koordinacija in izvedba zdravstvenih in preventivnih dejavnosti

–         vpis šolskih novincev.

Temeljne dejavnosti svetovalnega dela v osnovni šoli so:

Svetovalno delo z učenci, učitelji, starši in vodstvom šole zaradi izboljšanja kvalitete učenja in poučevanja

  • koordinacija odkrivanja otrok s posebnimi potrebami ter priprave individualiziranih programov,
  • koordinacija odkrivanja in razvijanja nadarjenosti,
  • pomoč pri odpravljanju težav na področju branja in pisanja v 4. razredu.

Delo z učenci, učitelji, starši in vodstvom šole v zvezi z vzgojno in disciplinsko problematiko:

  • individualni in skupinski razgovori,
  • reševanje vzgojnih težav,
  • sodelovanje pri pripravi individualiziranih vzgojnih programov,
  • sodelovanje pri pripravi, izvajanju in evalvaciji vzgojnega načrta šole.

Svetovanje in neposredna pomoč učencem s težavami v telesnem, osebnem in socialnem razvoju:

  • priprava vzgojnih tem za razrednikove ure,
  • preventivno delo v programih za spodbujanje telesnega, osebnega in socialnega razvoja.

 

Svetovalno in posvetovalno delo z učenci, učitelji, starši, vodstvom in zunanjimi institucijami (vrtci, šole, posvetovalnico za starše, zdravstvena služba…) o vprašanjih v zvezi s šolanjem:

  • vpis in sprejem šolskih novincev (organizacija vpisa in vpis, ugotavljanje pripravljenosti, oblikovanje oddelkov, pomoč učencem pri vključevanju v šolsko okolje),
  • prepis otrok iz drugih šol,
  • oblikovanje oddelkov,
  • posvetovalno in svetovalno delo z učitelji glede ponavljanja, prešolanja,
  • sodelovanje z vodstvom pri oblikovanju LDN.

Poklicna orientacija – delo z učenci, učitelji, starši in vodstvom šole z namenom pomagati učencem pri izbiri in realizaciji izobraževalne in poklicne poti

  • poklicna vzgoja,
  • poklicno informiranje,
  • poklicno svetovanje,
  • povratno informiranje ter spremljanje učencev,
  • testiranje in anketiranje,
  • organizacija tehniških dni,
  • organizacija predstavitev srednjih,
  • obisk dnevov odprtih vrat na srednjih šolah,
  • udeležba na delavnicah, kjer spoznavajo poklice,
  • posredovanje testnih rezultatov,
  • informiranje o štipendijah (republiške, Zoisove, kadrovske),
  • vpis učencev v srednje šole,
  • spremljanje in svetovanje učencem v omejitvenem postopku.

Socialno – ekonomske stiske

  • pomoč in svetovanje za družine pri reševanju socialnih stisk,
  • subvencioniranje prehrane,
  • subvencioniranje šole v naravi,
  • sodelovanje z RK,
  • predlaganje otrok za brezplačna letovanja v času počitnic.

HIŠNI RED

1. Učenci, učitelji in drugi delavci šole so odgovorni za red, disciplino, čistočo, urejenost in inventar v šolskih prostorih in okolici. Materialno škodo je treba plačati.
2. Učenci čakajo na začetek pouka v za to določenih prostorih.
3. Iz garderobe  v učilnice le v sobnih copatah. Za športno vzgojo morajo imeti ustrezno obutev in oblačila.
4. Po malici pospravijo svojo posodo na za to določeno mesto.
5. Vsi upoštevajo dogovorjeni prometni režim in pravila. Starejši skrbijo za varnost mlajših na poti, v kombiju, na avtobusu ali na postajališčih.
6. Vsaka oddelčna skupnost redno skrbi za svojo matično učilnico in gredico ali del vrta.
7. Učenci obiskujejo dopolnilni-dodatni pouk, ZŽS, interesne dejavnosti redno in odgovorno.
8. Popoldanske aktivnosti potekajo po urniku. Za red skrbijo učenci in mentorji ter zunanji sodelavci.
9. Nevozači pridejo v šolo 10 min. pred začetkom pouka.
10. V šoli ni dovoljeno žvečenje, neprimeren nakit in ličenje.
11. Učenci prihajajo v šolo dostojno oblečeni.
12. V šoli ni dovoljena uporaba mobilnega telefona. Učenec po potrebi lahko uporabi šolski telefon.
13. Šola je odgovorna za učence v času pouka in znotraj meja šolskega prostora.

HIŠNI RED

PRVI ŠOLSKI DAN

 

V ponedeljek, 3. 9. 2014, je 22 prvošolčkov prvič vstopilo skozi vrata OŠ Žužemberk. Vsem otrokom in njihovim staršem smo dobrodošlico zaželeli ga. ravnateljica ter učiteljici, ki ju bova spremljali skozi prvo leto šolanja.

Preden smo vstopili v našo učilnico smo imeli slavnostno otvoritev 1. razreda. Sledil je obvezen skok v prvi razred in sprejem med prvošolce. Starši so se poslovili, z učenci pa smo se spoznavali, prisluhnili pravljici Pikapolonica in pikice, prepevali ob kitari. Imeli smo že prvo šolsko malico, ob koncu dneva pa je sledila slavnostna torta. Potem pa so učence na vratih že čakali ponosni starši.

Vstop otroka v šolo predstavlja prelomnico za vso družino. S tem se začne novo obdobje,  z veliko večjo odgovornostjo, tako za otroke kot za starše. Naloga nas odraslih pa je, da skupaj z otroki ponovno raziskujemo čudeže, ki jih prinašata radovednost in vedoželjnost.

Lepe stvari ustvarjamo skupaj; s svojimi mislimi, z dobro voljo in s srcem.

Vsem 22 prvošolčkom želim uspešno, radostno in izzivov polno šolsko leto.

Učiteljica ga. Katarina Vrhovec

SAM 9542SAM 9557SAM 9579SAM 9581SAM 9584

E-ZGODBA O BELIH ZAJČKIH

 

ZGODBA O BELIH ZAJČKIH
 
V gozdičku blizu majhne vasice je živela družina belih zajčkov. Mama, oče in trije mladički. 
Njihovi kožuščki so bili beli kot sneg. Zaradi čiste bele barve so bili mladički bolj opazni in 
starši so jih z lahkoto našli, ko so se izgubili. 
Nekega dne so se vaščani odločili, da bodo skozi gozd, v katerem so živeli beli zajčki, zgradili 
široko cesto. Ta naj bi vaščane kar se da hitro pripeljala v mesto. Cesta je bila kmalu zgrajena 
in vsi vaščani so si kupili nove avtomobile. Vsak dan so se po cesti skozi gozdiček peljali v 
mesto: po nakupih, v službo, na obisk k prijateljem ali pa zgolj zato, da so se lahko bahali s 
svojimi novimi avtomobili. Zrak ob no vi cesti je bil črn in umazan od izpuhov. Gozdne živali z 
novo cesto niso bile zadovoljne, saj več niso živele tako srečno kot včasih. Zaradi onesnaženega 
zraka je vedno več živali zbolelo. Ker je bilo cesto zelo nevarno prečkati, so živalce težje prišle 
do hrane in vode, pa tudi težko so obiskale svoje prijatelje na drugi strani ceste. Nevarni izpuhi 
pa so škodovali tudi zajčji družini. Kmalu so njihovi beli kožuščki postali čisto sivi od umazanije. 
Mama in oče zajec nista več našla svojih mladičkov, če so se izgubili. Življenje zajčkov in vseh 
prebivalcev gozdička se je obrnilo na glavo. To so opazili tudi prebivalci vasi. Iz gozda ni bilo 
več slišati veselega ptičjega petja, opazili so nesrečne živali, ki so bile čedalje bolj bolehne in 
umazane, v gozdu niso več našli gozdnih sadežev, ki so jih vsako leto s pridom nabirali. 
Kmalu so ugotovili, kakšno napako so storili, ko so zgradili cesto in si kupili avtomobile. Odločili 
so se, da popravijo napako in zopet oživijo gozd. Za vožnjo v mesto so raje začeli uporabljati 
vlak in avtobuse. Kožuščki bele zajčje družine so zopet postali snežno beli, živali so se 
pozdravile in v gozdu je bilo zopet najti vse polno gob, jagod in borovnic.
Tudi ti pomagaj očistiti umazanega zajčka!
 
Zgodbica je otrokom zelo zanimiva!
vzgojiteljice iz enote stara šola

 

DVORSKI ŠOLARJI OSVOJILI KOMANCO IN SPOZNAVALI ŠICO

V četrtek je bil končno lep sončen dan in šolarji PŠ Dvor smo ga izkoristili za ŠD.  Z nami smo povabili gospoda Murna, planinca in očeta našega četrtošolca Nika Murna  ter lovca gospoda Črnogoja. Pohod smo pričeli nenavdno, z avtobusom smo se odpeljali do Žužemberka. Tam pa se je pričelo zares. Gospod Murn nam je razložil, kako se pravilno hodi, da se varčuje z energijo in  nam pokazal markacije. Gospod lovec pa nam je pripovedoval o živalih v gozdu in o svojih izkušnjah z njimi. Tako je bil vzpon prijetnejši. Ker vzpon na Komanco ni prestrm, je bil naš trud  kmalu poplačan z malico na vrhu. Ko smo se orientirali, smo se po drugi poti spustili v dolino. Med potjo smo si ogledali krmišče, lužo in prežo. Postali smo tudi pri Šici in videli do kam je segala voda, ko je je bilo več in je polavljala. Ogledali smo si tudi načrt ob Šici. 

Gospodoma Murnu in Črnogoju se lepo zahvaljujemo za spremstvo na našem ŠD, ki je bil zaradi njiju lepši in bogatejši.

Zvonka Struna

ŠD 3

 

ŠD 2

 

ŠD 4

 

ŠD 5

 

ŠD 6

 

ŠD 7

 

ŠD 8

 

ŠD 9

 

ŠD 10

 

ŠD 11

 

ŠD 12

 

ŠD 13

 

KOTIČEK ZA STARŠE

 Reden vpis otrok v vrtec

Prijave za vpis otrok v vrtec se sprejemajo vse leto, reden vpis otrok za šolsko leto 2016/17 bo potekal v marcu 2016. Razpis za vpis bo  objavljen  na oglasnih deskah vrtca in šole, spletni strani vrtca ter v lokalnih sredstvih javnega obveščanja. Pri vpisu za novo šolsko leto se obravnava vse vloge, ki prispejo do konca razpisnega roka in izkazujejo potrebo po vključitvi otroka v vrtec z novim šolskim letom. Če otrok ne izpolnjuje pogojev za vključitev v vrtec, se s sklepom in dopolnjeno obrazložitvijo o tem obvesti starše.

Če je v vrtcu dovolj prostih mest, odloča o sprejemu otrok ravnatelj vrtca. Če se za sprejem v vrtec prijavi več otrok, kot je v vrtcu prostih mest, odloča o njihovemu sprejemu komisija za sprejem otrok, ki se sestane v mesecu aprilu.

Otroci se praviloma sprejemajo v vrtec s 1. septembrom v naslednjem šolskem letu, med letom le, če so v oddelkih prosta mesta.

Komisijo za sprejem otrok v Vrtec sestavljajo:

          – pomočnica ravnateljice za Vrtec – ga. Tanja Fabjančič,

          – predstavnik Sveta staršev vrtca- ga. Simona Junc,

          – predstavnik Občine Žužemberk, pristojen za področje predšolske vzgoje,

       -predstavnik Občinskega sveta Občine Žužemberk,

             – poslovna sekretarka – zapisnikarica.

Obrazci za starše

Vloga za vpis

Pravilniki

 Organizacija dela med počitnicami in kolektivni dopust

Šolsko leto 2015/16 traja od 1. 9. 2015 do 31. 8. 2016. Oddelki so odprti vse leto s prekinitvami v času kolektivnih dopustov. Vrtec si pridržuje pravico do združevanja oddelkov na začetku in koncu poslovnega časa.

V juliju in avgustu se otroci VVD Brulec in oddelkov v Stari šoli vključijo v oddelke Vrtca Žužemberk. Zaradi gospodarnega in racionalnega poslovanja se ob zmanjšanju števila otrok otroke združuje iz različnih oddelkov s strokovnim osebjem iz oddelka otroka. Do takih sprememb lahko prihaja ob praznikih, med šolskimi počitnicami ter ostalih nepredvidenih situacijah.

Za delo med počitnicami in pred ali po prazničnih dnevih se z namenom racionalizacije dela in koriščenja letnih dopustov med starši izvede anketa o prisotnosti otrok v vrtcu, na podlagi katere se organizira delo v združenih oddelkih v dežurnih enotah. Dežurstvo za otroke se organizira v enoti, kjer je največ prijavljenih otrok.

V šolskem letu 2015/16 bomo dežurstva izvajali v naslednjih obdobjih:

          jesenske počitnice                  26. 10. – 30. 10. 2015

          novoletne počitnice                28. 12. – 01. 01. 2016

          zimske počitnice                    22. 02. – 26. 02. 2016

          prvomajske počitnice             27. 04. – 02. 05. 2016

          poletne počitnice                    25. 06. – 31. 08. 2016

Kolektivni dopust

Vrtec Žužemberk:      25. 07. – 29. 07. 2016

Vrtec Dvor:                01. 08. – 05. 08. 2016

V času kolektivnega dopusta Vrtca Žužemberk je varstvo otrok organizirano v Vrtcu Dvor, ko ima kolektivni dopust Vrtec Dvor, imajo starši možnost varstva v Vrtcu Žužemberk. 

Poletna rezervacija

V času od 1. julija do 31. avgusta lahko starši uveljavljajo poletno rezervacijo s 50% plačilom oskrbnine v trajanju najmanj enega in največ dveh mesecev neprekinjene odsotnosti. Rezervacijo je potrebno oddati najmanj 7 dni pred začetkom odsotnosti. 

Svetovalna služba

Delo svetovalne službe opravlja ga. Tanja Fabjančič, univ. dipl. soc. delavka.

Področja dejavnosti pomoči ter razvojno preventivne dejavnosti:

   1. Svetovalno delo z otroki

       spremljanje adaptacije novincev, informacije, svetovanje (obiski po skupinah)

       evidenca, spremljanje, opazovanje otrok s posebnostmi v razvoju in otrok s posebnimi potrebami

       spremljanje napredka predšolskih otrok

       napotitev otroka oz. starša v ustrezno institucijo

    vodenje strokovnih skupin za delo z otroki s posebnimi potrebam

   2. Svetovalno delo z vzgojiteljicami in pomočnicami

– pomoč vzgojiteljicam in pomočnicam pri delu z otroki s posebnostmi v razvoju in s posebnimi potrebami (priprava poročil o otroku za ZRSŠ na podlagi zahtevka staršev, sodelovanje pri pripravi in izdelavi IP za otroka), svetovanje, pomoč, literatura

– pomoč pri razvijanju strokovne in osebnostne rasti (svetovanje, literatura, izobraževanje),

– sodelovanje na strokovnih aktivih (po potrebi, glede na tematiko),

– sodelovanje in pomoč pri timskem delu,

– sodelovanje in pomoč pri spremljanju otrokovega razvoja

3. Svetovalno delo s starši

– individualni pogovori s starši, svetovanje, napotitev v ustrezno institucijo, vključevanje v strokovno skupino za izdelavo IP otroka

– izvedba roditeljskih sestankov

– dejavnosti v zvezi z vpisom novincev v vrtec

4. Sodelovanje z zunanjimi institucijami

–  ZRSŠ – enota Novo mesto: postopki usmerjanja otrok s posebnimi potrebami

–  Zavod za gluhe in naglušne Ljubljana

– druge institucije (CSD, Razvojna ambulanta, zobozdravstveni preventivni kabinet, zdravstvena služba, …)

 Sodelovanje s starši

Plodno sodelovanje vrtca in staršev je pomembno za varno prehajanje otroka iz družine v vrtec in obratno. Starši imajo pravico in možnost sodelovati pri načrtovanju življenja in dela v vrtcu in oddelku in po dogovoru z vzgojiteljicami sodelovati pri vzgojnem delu, ob tem pa spoštovati strokovno avtonomnost vrtca. Ob vstopu v vrtec imajo starši možnost, da so z otrokom v oddelku, tako da se otrok v varno okolje lažje ter hitreje vključi.

Osnovne informacije o organizaciji Vrtca so starši v letošnjem letu prejeli z informativnim listom. Na prvem roditeljskem sestanku so imeli možnost sooblikovanja načrta oddelka.

Program sodelovanja s starši načrtujemo skladno z načeli, ki so opredeljena v Kurikulu za vrtce.

  Skupna in skupinska srečanja:

  • – informativni roditeljski sestanki za starše novo sprejetih otrok v vrtec
  • – oddelčni roditeljski sestanki
  • – strokovna predavanja
  • – Šola za starše 

Individualne oblike sodelovanja:

–   pogovori s starši ob vpisu otroka v vrtec

 – individualni pogovori z vzgojiteljico oddelka pred vstopom otroka v vrtec, izpolnitev vprašalnika za boljše poznavanje otroka

– izmenjava informacij ob vsakodnevnih stikih s strokovnimi delavci ob prihodu in odhodu otrok

 – mesečne pogovorne ure – najmanj dvakrat letno s starši vsakega otroka in po potrebi

– individualni pogovori s pomočnico ravnateljice / svetovalno delavko vrtca

– vključevanje staršev v učno-vzgojni proces po načrtu v oddelku

– osebna sporočila staršem na zloženkah, obvestilih

 Urnik pogovornih ur za šolsko leto 2015/16 (bo objavljen naknadno)

Vzgojiteljica

Skupina

Termin

Ura

 

 

 

 

Polžki

ga. Pavla Štravs

 

 

Ptički

ga. Mateja Kuhelj

 

 

Mucki

ga. Mojca Obrstar

 

 

Zajčki

ga. Llilijana Hrovat

 

 

Mravljice

ga. Milena Turk

 

 

Miškolini

ga. Minka Fric

 

 

Ribice

ga. Zdenka Blatnik

 

 

Čebelice

ga. Lidija Lebar Tomšič

 

 

Pikapolonice

ga. Dijana Pečjak

 

 

Miške

ga. Stanislava Hrovat

 

 

Metulji

ga. Mateja R. Silič

 

 

 Neformalne oblike sodelovanja

– skupne prireditve,

– praznovanja,

– ustvarjalne delavnice otrok, staršev in delavcev,

– obiski staršev/starih staršev v skupinah (predstavitev poklicev, hobijev, obisk dojenčkov v skupini,…),

– obiski družin na domu,

– spremstvo staršev na dnevih dejavnosti.

Program srečanj s starši za šolsko leto 2015/16 (bo objavljen nakandno)

      Vsebina

Izvedba

       Kostanjev piknik s starši, starimi starši,

        

      Ustvarjalne delavnice za božično-novoletno tržnico

        

      Pohod z lučkami

      

     Materinski dan

       

       Zaključno srečanje

        

Obveznosti staršev

–   sodelovanje s strokovnimi delavci v korist otroka (točno prihajanje, javljanje odsotnosti, informiranje o otrokovih posebnostih, sporočanje sprememb naslova, tel. številk,…),

–    pravočasno in redno plačevanje obveznosti,

–    ob vključitvi otroka v vrtec podpis pogodbe, ki določa pravice in medsebojne obveznosti,

–    podpiranje vzgojnih prizadevanj vrtca.

Pravice staršev

–    seznanitev staršev o programih, ki jih izvaja vrtec (pogovori, sestanki, obvestila – osebna, na oglasnih deskah, spletu),

–    pravica do sodelovanja pri načrtovanju življenja v vrtcu ter aktivnega vključevanja (predstavitev načrta dela, Svet staršev, spremstvo in vključevanje v dejavnosti,…),

–    pravica do dnevne izmenjave informacij o otrokovem počutju in posebnostih,

–    pravica do poglobljenega pogovora z vzgojiteljico,

–    pravica do zaščite otrokove osebnosti s poudarkom na varstvu osebnih podatkov,

–    pravica do postopnega uvajanja v vrtec.

 Iz pravil hišnega reda

–   Otroka je treba pripeljati v varstvo najkasneje do 8. ure. Odsotnost otroka je potrebno sporočiti do 8. ure, sicer se za vsak dan odsotnosti zaračuna celoten strošek za prehrano.

–    Bolan otrok sodi v domačo nego in oskrbo. V vrtcu se otrokom ne daje zdravil. V primeru poškodbe ali znakov obolenja vzgojiteljica obvesti starše, da po otroka pridejo predčasno. Če je zdravniška pomoč nujna, otroka k zdravniku spremlja vzgojiteljica.

–    Otrok v vrtec ne sme nositi predmetov, ki bi lahko ogrozili njegovo varnost ali varnost drugih otrok (ostri predmeti, uhani, verižice, žvečilni gumiji, trakovi za dude, nevarne igrače, igrače, ki spodbujajo agresivno vedenje). Otrok naj bo oblečen v udobna in varna oblačila.

–    Dietna prehrana se pripravlja na podlagi zdravniškega potrdila.

–   Iz vrtca lahko odpeljejo otroka le osebe, starejše od 10 let, ki so jih starši navedli v Pogodbi. Izjemoma lahko po vnaprejšnjem pisnem ali ustnem obvestilu staršev otroka pride iskati tudi druga oseba.

–     V izjemnih okoliščinah, času kolektivnega dopusta in poletnih ter ostalih počitnic si na podlagi prijav staršev Vrtec pridržuje pravico do združevanja oddelkov in organiziranja varstva  v enotah, kjer je prijavljenih največ otrok.

–      V času od 1.7. do 31.8. lahko starši uveljavaljajo poletno rezervacijo s 50% plačilom v neprekinjenem trajanju od 30 do 60 dni, ki jo morajo napovedati na posebnem obrazcu 7 dni vnaprej. Rezervacijo je možno uveljavljati tudi na podlagi zdravniškega potrdila.

–      Otrok lahko izstopi iz vrtca med letom, če starši o tem obvestijo vrtec 15 dni pred izstopom. Če tega ne storijo, se jim še za 15 dni zaračunajo vsi stroški, razen hrane. Otrok lahko izstopi iz vrtca zaradi bolezni brez odpovednega roka na podlagi zdravniškega potrdila.  

Predstavniki oddelkov v Svetu staršev Vrtca Žužemberk

Za organizirano uresničevanje interesa staršev se v javnem vrtcu oblikuje Svet staršev, v katerem je vsak oddelek zastopan s predstavnikom, ki ga starši oddelka izvolijo na uvodnem
roditeljskem sestanku oddelka.

Funkcije Sveta staršev:

     voli predstavnika v Svet staršev šole in Svet OŠ Žužemberk, ki zastopa interese staršev, posreduje predloge in mnenja,

          predlaga obogatitvene programe,

          daje soglasje k predlogu ravnateljice o nadstandardnih storitvah,

          daje mnenje o predlogu programa razvoja vrtca in o letnem delovnem načrtu,

          razpravlja o poročilih ravnateljice o vzgojno-izobraževalni problematiki,

          obravnava pritožbe staršev v zvezi z vzgojno-izobraževalnim delom,

          opravlja druge naloge v skladu z zakonom in drugimi predpisi.

 

 

Predstavniki oddelkov v Svetu staršev Vrtca Žužemberk za šolsko leto 2015/16:

Enota

Skupina

Predstavnik staršev

 

VVD Brulec

 

 

Polžki

 

 

Vrtec Žužemberk

Ptički

 

Mucki

 

Zajčki

 

 

 

Stara šola

Mravljice

 

Miškolini

 

Ribice

 

 

 

Vrtec Dvor

Čebelice

 

Pikapolonice

 

Miške

 

Metulji

 

 Zapisniki sej Sveta staršev Vrtca Žužemberk

Zapisnik 1. seje Sveta staršev z dne 18. 9. 2014

Zapisnik 2. seje Sveta staršev z dne 24. 2. 2015

Zapisnik_3._seje Sveta staršev z dne 29. 6. 2015

 

(Skupno 201.065 obiskov, današnjih obiskov 22)
Dostopnost